سید آرشا نورانی

اولین خرید سیسمونی

1391/11/9 12:50
نویسنده : مامی
625 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم امروز که دارم این مطلب رو برات می نویسم شما توی هفته دهم هستی یعنی به امید خدا یک چهارم راه رو با هم طی کردیم . عزیزم دیشب با مادرجون و خاله لیلا رفتیم برات تخت و کمد سفارش دادیم . من و ددی قبلاً کلی با هم گشته بودیم تا بهترین تخت و کمد رو واست تهیه کنیم (‌البته با سلیقه من )‌که بالاخره پیدا کردم من اول نمی خواستم برات تخت دو منظوره بگیر اما خاله جون متقاعدم کرد که اون بهتره منم قبول کردم . عزیزم تخت و کمد با همه تخت و کمدهای نوزادی فرق داره آخه من اصلاً دوست ندارم روی تخت و کمد عروسک و از این چیزا باشه و به همین خاطر ساده ترین و شیک ترینش رو برات انتخاب کردم امیدوارم که بپسندی .( در ضمن مدلش چلیکه )راستی یه مدلی انتخاب کردیم که مهم نیست جنسیتت چی باشه چون هم دخترونس هم پسرونه و برای هر کدوم زیبایی خاص خودش رو داره.چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کوثری
9 بهمن 91 12:56
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! اگر دنبال فریم های زیبا واسه روز عشق هستین!!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه