سید آرشا نورانی

پایان ماه هفتم

1392/4/2 12:56
نویسنده : مامی
330 بازدید
اشتراک گذاری

من و پسر گلم به کمک خدا و مراقبتهای من و ددیش این هفت ماه رو به سلامتی پشت سر گذاشتیم و وارد ماه هشت شدیم . ایشالا این دو ماه هم تموم می شه و گل پسر ما به لطف خدا میپره تو بغلمون .

خدای بزرگ هزاران بار شکرت

فردا داریم می ریم ملایر عروسی ,‌ احساس می کنم این تنوع واسه روحیه ام خیلی واجب و خوب باشه .

قراره از ماه بعد دیگه سر کار نرم قول می دم تموم عکسها رو توی اون یک ماه آپ کنم تا از نظراتتون استفاده کنم .

پس تا اون موقعبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامي آرشا
4 شهریور 92 10:14
فكر كنم آرشا كوچولو حالا ديگه به سلامتي تو بغل مامانش باشه. خوش اومدي گل پسر. من و آرشا دعا ميكينيم هميشه شاد و سلامت باشي.
مامانی درسا
2 آذر 92 1:26
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله همیشه سلامت باشی و شاد
ریحانه ترجانی
2 آذر 92 10:30
آرشا کوچولو، تولدت مبارک! مادر و پدر عزیز، تولد نازنین‌ترین ارمغان زندگی‌تان را شادباش می‌گوییم. بگذارید با اندکی آینده‌نگری شما، فرزند دلبندتان آینده‌ی روشن‌تری را در پیش رو داشته باشد. کودکان شیرین امروز، در چشم بر هم زدنی می‌بالند و به نوجوانان و جوانان فردا تبدیل می‌شوند. اما آیا برای فردای او برنامه‌ای تدارک دیده‌اید؟ آیا برای هزینه های تحصیل، مسکن و ازدواج او راهکاری اندیشیده‌اید؟ در تولد کودک دلبندتان، ما بیمه‌ی عمر و تامین آتیه‌ی پاسارگاد را به عنوان ارزنده‌ترین هدیه‌ی شما به او پیشنهاد می‌دهیم. هدیه‌ای ماندگار که حاکی از دوراندیشی شما در تامین آتیه‌ی فرزندتان است و سرمایه‌ایی قابل توجه را برای او در سنین جوانی فراهم می‌آورد تا در تامین هزینه های تحصیل، ازدواج، شغل و بسیاری موارد دیگر آن را به کار گیرد. علاوه بر این‌ها، اجازه دهید که ما هم با تقدیم هدیه‌ای کوچک، در شادی تولد عزیزتان سهیم باشیم. این مثال ساده را ببینید: اگر همین امروز کودک دلبندتان را بیمه کنید، با پرداخت ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان حق بیمه، فرزند شما در 30 سالگی سرمایه‌ایی در حدود یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان خواهد داشت که چندین برابر بیش از مبلغی است که برای او پس‌انداز کرده‌اید. این تنها نمونه‌ای از انواع بیمه‌های موجود است. برای آگاهی از مشخصات و یافتن جدولی متناسب با بودجه‌ی خودتان، و خرید این بیمه نیازی به مراجعه نیست. کافی است با ما تماس بگیرید تا راهنمایی‌تان کنیم و تمامی کارها را برایتان انجام دهیم. منتظرتان می‌مانیم! ریحانه ترجانی مدیر نمایندگی3502 بیمه پاسارگاد تلفن:66927015 -09123351180
مامان مرمر
2 آذر 92 12:25
تولدت مبارک
پاپ من
4 دی 93 11:26
سلام دوست عزيز! وبلاگت خيلي زيباست! يک پيشنهاد عالي براي کسب در آمد از وبلاگت دارم. سيستم کسب درآمد پاپ من -- ثبت شده در ستاد ساماندهي نرخ هر آي پي = از 60 تا 150 ريال پاپ آپ اول = 30 ريال و دومي 30 ريال تسويه حساب منظم و هفتگي ابتدا وارد سايت شويد و ثبت نام کنيد بعد از ثبت نام وبسايت خودتون رو ثبت کنيد تا تاييد بشه بعد يک کد در قالب وبلاگتون قرار ميديد بعد به ازاي هر بازديد کننده 60 تا 150 ريال دريافت ميکنيد همين حالا ثبت نام کرده و شروع به کسب درآمد کنيد! پرداخت منظم و شمارش بالا از مزيت هاي سايت ماست کافي است امتحان کنيد! مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهيد بود! منتظرما! ___________________