سید آرشا نورانی

چهارشنبه 14 فروردین 92

1392/1/31 12:38
نویسنده : مامی
513 بازدید
اشتراک گذاری

توی روزهای کاری عید هرچقدر زنگ زدم سونوگرافی فارابی جواب ندادن . بالاخره امروز تصمیم گرفتم برم یه جای دیگه ، ‌با همسر رفتیم به سمت چهارراه طالقانی چشمم افتاد به سونوگرافی دکتر امیر فتاح رفتم قیمت رو پرسیدم ، ‌سونوگرافی که دختر عمه های گلم سیما و افروز با 15 هزار تومان توی مرکز سونوگرافی فارابی انجام داده بودند رو 50 هزار تومان می گرفت . بی خیال اونجا شدیم با اینکه می دونستیم فارابی بسته است رفتیم تا برای روز شنبه پیداش کنیم اما در کمال نا باروری دیدیم بازه ، ‌رفتم از خانم منشی سئوال کردم این سونو رو شما انجام می دین گفتن بله ،‌هزینه رو پرسیدم گفتن 17500 تومان داشتم شاخ در می آوردم اینجا 20 نفری نشسته بودن اما اونجا فقط 2 نفر بودن نازه اینکه تعریف این مرکز سونوگرافی تا تهران هم رفته .

من و همسر نشستیم تا بعد از نیم ساعت نوبتمون شد و آقای دکتر که مرد خیلی خوب و معتقدی بود گفت خدارو صد هزار مرتبه شکر همه چیز خوبه ( نرماله )‌ و جنسیت پسره و بار دیگر ما تعجب سیاوش گفت آقای دکتر مطمئنین ؟ دکتر گفت من قسم حضرت عباس نمی خورم اینی که من می بینم پسره . بالاخره جنسیت نی نی ما هم معلوم شد و پسرم سید آرشا با جنسیتی معلوم به جمع ما پیوست .

خدا همیشه حافظ و نگهدار و پشتیبانت باشه پسر عزیزمniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی
7 خرداد 92 12:56