سید آرشا نورانی

خاطرات قبل از جواب آزمایش

1391/10/20 12:16
نویسنده : مامی
83 بازدید
اشتراک گذاری

- اون روزی که احساس کردم درونم وجود داری داشتش برف می بارید ، منم خدا رو شکر کردم که قدم نی نی ما اینقدر خوبه که یکی از بهترین نعمت های خدا در حال باریدنه  و امیدوارم با این فرشته آسمونی زندگیمون هر روز پر بارتر و با برکت تر از همیشه باشه . آمین 

- عزیزم نمی دونی ددی ت چند شب قبل چقدر بی قراری می کرد و دلش واسه مامان جون تنگ شده بود . کلی باهاش صحبت کردم و باهاش گریه کردم تا آروم شد و گفت تنها چیزی که می تونه روحیه منو عوض کنه بچه هستش . دعا می کنم تا زودتر بیایی 

- عزیز دلم یه چیزی بگم بخندیم 

هم سر خاله مصونه هم خاله افروز رو گول مالیدیم . حالا که بفهمن شوکه می شن . کاش می تونستم بهشون نگم و آدرس وبت رو بدم و بگم برین ببینین توی این وب چی نوشته .

- پریشب یواشکی همه یلدا رو با هم بودیم . یعنی عاشقتم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)